Descopera cele mai noi teme in platforma Gomag

Special concepute pentru a evidentia vizual orice produs sau oferta, cele 5 teme noi de la Gomag pot fi configurate exact asa cum iti doresti prin intermediul editorului gratuit sau al celui CSS.

Lansarea unor teme noi a fost mult asteptata de clientii nostri si, speram noi, raspunde bine asteptarilor lor. 

Indiferent ca vrei sa schimbi tema unui magazin existent (fiind constient de conditiile de respectat) sau vrei un magazin nou cu o tema diferita, sigur te intereseaza sa afli mai multe informatii.

Asa ca hai sa vedem in detaliu ce iti poate oferi fiecare tema noua de la Gomag. 

In plus, ti-am pregatit si cateva bune practici de web design care sa iti asigure un magazin eficient, atragator si persuasiv pentru clienti.

Cuprins: Teme noi in Gomag + ponturi de web design

  1. Tema Tasty
  2. Tema Essential
  3. Tema Elements
  4. Tema Bridely
  5. Tema Teddy
  6. Ponturi de web design pentru magazinul tau online

1. Tema Tasty, pentru oferte delicioase

Odata cu martie-aprilie 2020 am inceput sa observam o crestere constanta a pub-urilor si restaurantelor ce isi construiesc magazin online (site cu functie de adauga in cos, nu doar comanda pe email sau telefonic).

Pentru acestea – si nu numai – am gandit o tema savuroasa, care sa scoata in evidenta produse seducatoare si sa imbie clientii sa cumpere in mod repetitiv.

Tema Tasty este special construita pentru restaurante, pizzerii, pub-uri, produse alimentare, magazine cu delicatese, bauturi etc. 

teme-gomag-magazin-food

Dispune de spatii generoase pentru bannere si imagini de produs, astfel incat impactul vizual sa fie decisiv la cumparare. Ramane la dispozitia ta modul in care o folosesti pentru a scoate la iveala atuurile business-ului tau si cele mai puternice motive pentru care oamenii sa cumpere de la tine.

La fel ca toate celelalte teme Gomag, Tema Tasty include un design responsive, poate fi personalizata in mod avansat cu un editor gratuit si contine sabloane existente pentru toate paginile.

Te asteptam sa o testezi, in modul de test daca ai deja un magazin Gomag, sau cu un demo gratuit de 15 zile.

2. Tema Essential, design dinamic pentru magazine fast-forward

Cu un stil fresh, plin de energie, tema Essential propune un design altfel brandurilor ce marseaza pe un stil de viata ca propunere unica de valoare.

Este potrivita pentru magazinele online cu articole sportive, fashion, produse bio, suplimente, produse alimentare, chiar si muzica sau ochelari. Poti sa vinzi orice cu Essential – conteaza sa iti doresti fotografii in miscare, pentru un plus de storytelling, chiar fara sa depui prea mult efort.

Pentru tema Essential e recomandat sa folosesti bannere cu fundaluri in culori solide si cu spatii libere, care sa puna produsul in valoare.

teme-gomag-magazin-sport

Paginile de produs au, de asemenea, spatii dedicate pentru multiple fotografii de produs si o structura orientata spre vanzare, astfel incat ochii clientului sa parcurga natural pagina pentru a afla toate informatiile de care are nevoie pentru a lua decizia.

O poti personaliza gratuit, are un design pregatit pentru vizitele de pe mobil, include functionalitatile necesare pentru ca tu sa vinzi cu minim de schimbari si, de asemenea, poate fi testata gratuit.

Daca ai o alta tema momentan si vrei sa treci la Essential (sau alta tema noua), vrem sa fii constient ca o poti face, insa posibil ca bannerele sa nu se potriveasca la noile dimensiuni (poti face unele si mai bune), iar posibilele customizari realizate de noi se vor pierde (in cazul in care ne-ai cerut astfel de customizari).

Citeste si: +105 idei de afaceri pe care le poti incerca in acest an

3. Tema Elements, pentru home&deco si nu numai

Rafinata si eleganta, tema Elements iti pune la dispozitie un layout curat, cu spatii largi pentru un magazin online minimalist, dar de efect.

Este dedicata magazinelor online home & deco, produse personalizate, produse pentru copii, birotica si papetarie, cadouri, bijuterii si multe, multe altele.

In stilul noilor teme, ofera spatii darnice pentru vizualuri si imagini, astfel incat sa puna in valoare produsele si sa ofere clientului imboldul necesar pentru a lua rapid decizia de cumparare.

teme-gomag-magazin-home-deco

Tema Elements dispune de un editor gratuit, pe care il poti folosi pentru a face personalizarile fara sa ai nevoie de cunostinte tehnice, dar si de un editor CSS.

Design-ul este unul responsive, si este optimizat conform bunelor practici de usability. Iti recomandam sa o testezi, in modul de test daca ai deja un magazin Gomag, sau cu un demo gratuit de 15 zile.

4. Tema Bridely: traditional si modern, imbinate la perfectie

Bridely este tema potrivita produselor delicate, precum produse pentru nunti si botezuri, lumanari, bijuterii, aranjamente florale, evenimente, dar si fashion sau personal care.

Cu Bridely, clientii sunt intampinati de la primul click de imagini mari si loc suficient pentru a-ti transmite corect propunerea unica de valoare si expresia de chemare la actiune.

O imbinare intre clasic si monden, tema Bridely iti poate transforma site-ul in magazinul preferat al clientilor tai.

teme-gomag-magazin-evenimente

Recomand sa folosesti multiple imagini de produs, pentru ca tema iti permite sa le scoti in evidenta cu spatii ample si un stil dinamic, pentru a creste interactivitatea site-ului.

Si aceasta tema poate fi configurata dupa bunul tau plac, cu ajutorul editorului gratuit sau chiar al editorului CSS, daca ai preferinte avansate de personalizare.

O poti testa fara nicio problema in modul de test sau cu demo gratuit timp de 15 zile.

Citeste si: Planul de afaceri, de la A la Z. Cum sa deschizi un business, fara sa faci greseli

5. Tema Teddy, design jucaus pentru Baby&Kids

Transmite energie si comunica natural cu tema Teddy

Special conceputa pentru magazinele online ce se adreseaza parintilor si copiilor, aceasta tema mizeaza pe linii curbe si spatiu generos pentru bannere, astfel incat sa atraga vizual de la primul click.

O poti folosi si pentru alte tipuri de nise, cum ar fi fashion, hobby, cosmetice, produse handmade, petshop sau chiar cofetarie. Totul tine de cat de profi sunt bannerele tale si cat de convingator e continutul text pe care il incarci in site.

Are un stil natural, inclinat spre minimalism astfel incat sa elimine posibilele distrageri din fluxul de cumparare al clientului.

teme-gomag-magazin-baby-kids

Zona de buy box este sticky si ramane vizibila langa imaginile de produs, oricate ai folosi, pe masura ce clientul scrolleaza in paginile de produs. In acest fel, are in permanenta sub ochi expresia de chemare la actiune si este stimulat sa dea click pe ea.

La fel ca toate celelalte teme, dispune de un editor gratuit, astfel incat o poti personaliza asa cum doresti.

Testeaza tema Teddy pentru magazinul tau, in modul de test daca ai deja un magazin pe Gomag sau in demo gratuit 15 zile, daca acum incerci Gomag pentru prima data.

6. Ponturi de web design pentru magazinul tau online

#1. 😊O experienta a utilizatorului (UX) impecabila

Viteza rapida de incarcare a site-ului (sub 3 sec.):

     ⬜ Asigura-te ca ai o gazduire buna

     ⬜ Optimizeaza imaginile

Simplifica design-ul site-ului

     ⬜ Redu numarul elementelor din pagina – nu incarca paginile cu o lista nesfarsita de produse

Pont! Pentru a obtine o privire de ansamblu asupra vitezei de incarcare a site-ului tau, testeaza-l cu Google PageSpeed Insights sau Pingdom

Redirectioneaza link-urile intrerupte (broken links)/ mesajele de eroare

⬜ Design:

     ⬜ Atragator vizual

     ⬜ Mobile-friendly

     ⬜ Responsive

⬜ Fara intreruperi:

     ⬜ Fara autoplay la video-uri / audio-uri

     ⬜ Foloseste pop-up-urile cu grija:

     ⬜ Nu folosi pop-up-uri intruzive pe mobil

     ⬜ Asigura-te ca nu intrerupi utilizatorul inainte sa isi atinga scopul 

#2. 🏡 Prezentarea continutului

⬜ Continutul e usor de citit:

     ⬜ Culoarea / imaginea de fundal nu incurca omul cand vrea sa citeasca textul.

     ⬜ Folosesti un font potrivit ca marime si stil, suportat de Google. Tine cont si de audienta. Daca te adresezi unui public la a doua tinerete, de exemplu, posibil ca un font mai mare le va oferi mai mult confort la citire.

     ⬜ Exista un contrast puternic intre fundal si font – recomandare speciala pentru bannere.

     ⬜ Link-urile ies in evidenta (datorita culorii).

⬜ Textul este bine formatat si scanabil:

     ⬜ Folosesti subtitluri (Headings 1, 2 etc.), la dimensiuni mai mari.

     ⬜ Paragrafe scurte/

     ⬜ Evidentiezi ideile principale (cu bold, italic etc.).

     ⬜ Liste / bullets.

     ⬜ Citatele ies in evidenta vizual.

⬜ Folosesti elemente vizuale:

     ⬜ Imagini

     ⬜ Video-uri

     ⬜ Slideshare sau gif-uri

Pont! Elementele vizuale vand, dar ai grija sa nu le folosesti in exces. Prea mult zgomot pe site datorita imaginilor, video-uri, gif-uri etc. poate avea efectul invers asupra utilizatorilor.

#3. 👍Calitatea continutului

⬜ Texte corecte gramatical

⬜ Capteaza atentia din primul ecran (above-the-fold).

⬜ Ofera oamenilor ceea ce le-ai promis in titluri, postari, ads, email.

⬜ Evita jargonul si limbajul tehnic.

⬜ Arata-ti personalitatea cu un stil unic.

⬜ Argumenteaza-ti afirmatiile cu dovezi credibile:

     ⬜ Testimoniale

     ⬜ Statistici

     ⬜ Exemple

     ⬜ Citate experti

     ⬜ Mentiuni in presa

Pont! Chiar daca acum esti la inceput si nu ai autoritate, poti imprumuta autoritatea liderilor / expertilor din nisa ta. Vorbeste cu influenceri din industria ta, participa la evenimente, creeaza continut pe subiect si vei obtine propria autoritate mult mai repede.

#4. 📈 Homepage – consolideaza prima impresie

⬜ Ar trebui sa raspunda la urmatoarele intrebari:

     ⬜ Cine esti?

     ⬜ Ce faci?

     ⬜ Pentru cine?

     ⬜ Ce au ei de castigat?

⬜ Ar trebui sa includa:

     ⬜ Logo:

         ⬜ Unic si original

         ⬜ Iese in evidenta

         ⬜ Numele firmei este lizibil si vizibil.

     ⬜ Link-uri spre categorii. Dar numarul categoriilor principale ar trebui sa fie redus.

     ⬜ Bannere cu stilul de viata creat de produsele tale

     ⬜ Navigare

     ⬜ Titluri

     ⬜ Call-to-action

     ⬜ Descriere

     ⬜ Marcaje promotionale pe produse

     ⬜ Lista beneficiilor si avantajelor principale

     ⬜ Dovezi sociale:

         ⬜ Testimoniale

         ⬜ Imagini sau video-uri cu clientii 

         ⬜ Certificate

         ⬜ Premii

         ⬜ Mentiuni presa / influenceri

#5. ✅Subsol

⬜ Politica de confidentialitate

⬜ Termenele si conditiile site-ului

⬜ Politica de retur

⬜ Datele de contact si date comerciale

⬜ Link-uri / Icon-uri spre ANPC si platforma SOL

⬜ Iconuri spre canalele Social Media

⬜ Formular de abonare la newsletter

#6. 📊 Pagina de produs

⬜ Call-to-action (Adauga in cos)

⬜ Testimoniale si rating pentru toate produsele sau cel putin produsele vedeta la inceput.

⬜ Upsell cu produse complementare, optiuni de personalizare sau pachete de produse

⬜ Carlige de vanzare (transport gratuit sau cronometru cu discount pentru a decide mai repede)

⬜ Mai multe imagini cu produsul din toate unghiurile, inclusiv in mediul lui natural

⬜ Informatii si specificatii tehnice

⬜ Beneficii si exemple pentru folosirea produsului

⬜ Informatii despre pret si potentiale reduceri

⬜ Informatii despre disponibilitatea produsului

⬜ Informatii despre taxele de livrare si timpul de livrare

⬜ Informatii despre marime, culoare, greutate, compozitie si alte atribute

⬜ Posibilitatea de a modifica marime, culoare etc.

⬜ Filtre pentru recenziile clientilor

⬜ Posibilitatea de a adauga produsul in wishlist

⬜ Optiunea live chat

⬜ Breadcrumbs

⬜ Garantii

⬜ Numar de telefon pentru asistenta clienti

#7. 👨 Pagina despre noi

⬜ Introducere scurta

⬜ Misiunea ta

⬜ Dovezi de credibilitate:

     ⬜ Premii

     ⬜ Calificari

     ⬜ Studii de caz

⬜ Echipa (nume, poze, profil LinkedIn)

⬜ Call-to-action

Pont! Chiar daca pare ca e despre tine, aceasta pagina ar trebui sa transmita tot ce are de castigat audienta ta.

#8. 📢 Blog – incurajeaza oamenii sa descopere mai mult continut

⬜ Link in meniu spre blog

⬜ Articole:

     ⬜ Incadrate in categoriile relevante

⬜ Link-uri interne spre alte articole

     ⬜ Le folosesti doar acolo unde pot aduce plus valoare

     ⬜ Foloseste cuvantul cheie al paginii catre care trimiti in ancora

⬜ Micro-conversii

     ⬜ Formular de abonare la noutati

     ⬜ Liste de produse

#9. ✏ Text

⬜ Atrage usor atentia oamenilor (foloseste cuvinte puternice).

⬜ La subiect

⬜ Raspunde la potentialele intrebari frecvente ale oamenilor.

⬜ Raspunde la posibilele obiectii.

⬜ Propozitii scurte.

⬜ Fara jargon 

⬜ Propunerea unica de vanzare:

     ⬜ Expune nevoia utilizatorului

     ⬜ Demonstreaza-i importanta solutiei tale

     ⬜ Spune-i ce are de castigat

     ⬜ Concentreaza-te pe beneficii, nu pe functionalitati

     ⬜ Justifica motivele pentru vanzare (asa va stii cum sa isi justifice si el decizia).

#10. 🎴 Prezentare vizuala

⬜ Scoate in evidenta ceea ce e important

⬜ Adauga elementele vizuale in ordine logica, langa subiectele pentru care sunt relevante

⬜ Elementele pe care poti da click sunt usor de remarcat. Si asigura-te ca sunt legate cu link-ul potrivit.

⬜ Elimina elementele ce ar putea distrage atentia

⬜ Foloseste dovezi de credibilitate:

     ⬜ Premii

     ⬜ InstaApp

     ⬜ Logo clienti / imagini clienti

     ⬜ Informatii privind protectia datelor personale

     ⬜ Testimoniale

         ⬜ Credibile

         ⬜ Foloseste numele si o imagine a clientului / video

⬜ Elimina fricile si explica in ce mod au fost acestea eliminate

Pont! E foarte bun!” nu e un testimonial credibil. Citeste Invata Sa Generezi Testimoniale Puternice.

#11. 💥 Call-to-action

⬜ Unul pe pagina

⬜ Usor de remarcat, se observa din prima

⬜ Clar

⬜ Spune clientului ce trebuie sa faca mai departe

Pont! In general, este indicat sa afisezi butonul de call-to-action in primul ecran (above the fold). Dar s-ar putea sa vezi ca oamenii nu dau click pe el. Testeaza sa vezi daca merge mutat mai jos in pagina. De obicei asta se intampla cand utilizatorii au nevoie de mai multe informatii inainte de a lua o decizie.

#12. 💰 Usurinta de a cumpara

⬜ Limiteaza numarul de pasi prin care trebuie sa treaca pana la vanzare.

⬜ Afiseaza vizibil numarul de telefon de suport

⬜ Campuri formulare:

     ⬜ Usor de completat

     ⬜ Ceri doar informatiile de care ai nevoie.

⬜ Call-to-action vizibil, clar, usor de remarcat.

Citeste si: Alege tema Gomag potrivita afacerii tale

Tu ai vazut temele noi din platforma Gomag?

Daca nu le-ai descoperit inca, acum e momentul potrivit. Vezi demo pentru fiecare tema si poti chiar sa le testezi concret in mod de test sau in propriul tau demo.

Tine cont ca orice tema va arata profesional si atragator daca incarci in site bannere facute bine si texte persuasive, care raspund nevoilor & cautarilor clientilor.

Ia in considerare si ponturile de web design pe care ti le-am pregatit. Sunt sfaturi de bun simt care vor face experienta clientului placuta si conductiva spre vanzare.

Nu ai inca un magazin online cu Gomag? Deschide un demo gratuit pentru 15 zile si vezi cat e de usor sa iti administrezi un magazin online de la 0 la succes!

Cosmin Daraban