Vrei sa deschizi un mic magazin online? Acum faci primii pasi in constructia primei tale afaceri online?

Daca ai raspuns “da” la aceste intrebari, inseamna ca multe lucruri iti sunt inca necunoscute. Posibil e si putin frustrant ca trebuie sa bajbai si sa incerci pe pielea ta, pana afli solutiile potrivite pentru nevoile tale si nevoile ideii tale de business.

De aceea am decis sa scriu acest articol. 

Atunci cand esti la inceput si fiecare banut, fiecare actiune si fiecare informatie conteaza, e linistitor sa ai totul in fata pentru a lua deciziile corecte.

Una dintre provocarile tale in acest pas este sa alegi o platforma stabila, pe care sa iti lansezi propriu-zis afacerea; o platforma care iti ofera oportunitati pentru a creste in timp. 

Articolul de astazi este o continuare a seriei Tot ce trebuie sa stii despre abonamentele Gomag, unde am discutat deja despre Enterprise, Pro si Plus.

Acum povestim despre abonamentul Gomag Start, dedicat tie, dedicat etapei in care te afli. Sper sa iti fie de ajutor, asa ca hai sa incepem.

Cuprins: Tot ce trebuie sa stii despre abonamentul Start Gomag

Citeste si: Cum iti dai seama ca e momentul sa treci la urmatorul abonament Gomag

Pentru cine este abonamentul Start Gomag?

Exista doua situatii in care abonamentul Start este perfect pentru tine:

1. Esti incepator si vrei timp sa inveti, nu neaparat platforma, dar cum merg lucrurile in afacerea ta. Cand vrei sa testezi, fara sa investesti de la zero in dezvoltarea unei platforme.

Daca nu ai deloc experienta in comertul online, e perfect normal ca ai nevoie de o perioada de acomodare, in care pur si simplu asimilezi informatie.

Ideea e ca nu exista formula perfecta pentru toata lumea. Si atunci iti dai seama ca trebuie sa testezi pe pielea ta si pe banii tai, sa vezi daca o platforma, o tactica de marketing sau un mod de abordare a clientilor functioneaza pentru tine.

Experienta proprie este cel mai bun invatator.

Insa, in acest caz, cu siguranta nu esti dispus(a) sa iti pierzi prea mult din resurse pana ajungi la o concluzie.

Abonamentul Start Gomag iti ofera timpul necesar de care ai nevoie pentru a face asta. Contine toate functionalitatile de baza de care ai nevoie pentru crearea si lansarea site-ului, astfel incat sa poti intra rapid de piata si sa incepi sa testezi.

La un moment dat, cu siguranta nu va fi suficient sa ramai pe Start, si vei evolua spre abonamentele superioare, ce contin functionalitati mai avansate. De exemplu, poate ai nevoie de pachete de produse sau puncte de fidelitate sau ai nevoie de mai multi GoBoti, pentru automatizare.

Cand esti incepator, nu stii precis ce functionalitati ai nevoie. Depinde si de directia in care evolueaza business-ul si strategia de atragere/loializare a clientilor. 

Daca te afli in aceasta situatie, lanseaza cu Start. 

Ai posibilitatea sa generezi si gestionezi vanzari online la costuri reduse, dar si timpul necesar pentru a te acomoda in piata ta, pentru a o testa.

Citeste si: Ce faci in primele 100 de zile de Startup? Strategii pentru afaceri la inceput de drum

2. Cand iti pregatesti magazinul de lansare, dar vrei sa fie “live” pentru ca oamenii sa poata face precomenzi sau sa se inscrie. In etapa de prelansare a magazinului.

Daca ne urmaresti de ceva vreme, cu siguranta stii cat accent punem pe strategia de lansare a unui magazin online.

E vital sa faci o impresie buna si sa iesi in evidenta de la inceput, daca vrei sa obtii vanzari si interes din partea oamenilor. Si cine nu vrea?!

Asa ca, o strategie buna de lansare incepe cu mult inainte sa termini site-ul si sa incepi sa functionezi normal. Ai nevoie, mai intai, de o etapa de prelansare.

Multi antreprenori isi lasa site-ul “in constructie” pe front end, in timp ce se ocupa de crearea propriu-zisa a magazinului. Insa faptul ca oamenii intra pe link si vad un simplu mesaj, nu te ajuta sa fii memorabil sau sa ii incurajezi sa se intoarca dupa ce lansezi.

Ai nevoie cel putin sa le dai un preview privind produsele pe care le vei vinde, care sunt diferentiatorii afacerii tale si sa le captezi adresa de email.

Mai mult, odata ce avansezi cu adaugarea produselor in site, poti intra in etapa de precomanda. 

E o metoda foarte buna sa iti testezi potentialul produselor si sa te adaptezi din mers, in functie de reactiile clientilor.

Dar pentru ca oamenii sa poata plasa aceste precomenzi, ai nevoie ca site-ul tau sa fie live pe domeniul ales de tine. Altfel, nu pot completa procesul de checkout.

Alege abonamentul Start daca esti in aceasta situatie – SI daca nu vrei sa faci lucruri mai avansate precum sa oferi puncte de fidelitate inca din precomanda, de exemplu (in acest caz, ai nevoie de abonamentul Pro, chiar daca esti abia in prelansare).

Practic, Start Gomag iti ofera oportunitatea sa incepi primele tranzactii in magazin, pe masura ce il pui la punct si testezi pentru a gasi strategia potrivita de promovare si vanzare.

Citeste si: To DO List cand vrei sa iti lansezi un magazin online (sau un produs)

Ce include abonamentul Start Gomag?

Tot ce iti trebuie ca sa incepi.

Exista cateva lucruri de care ai nevoie intr-un magazin online, indiferent de ce nisa ai sau stadiu in care te afli:

  • Integrari cu ecosistemul de eCommerce din Romania – procesatori plata, transportatori, aplicatii de facturare, platforme de e-fulfillment, marketing afiliat, instrumente de marketing, marketplace si conectori marketplace, live chat, email si SMS marketing etc.
  • Un sistem usor de folosit pentru introducerea reperelor (produse) si a continutului in site – ai nevoie de diverse tipuri de pagini, fiecare cu specificul ei, precum si sabloane pentru email-urile tranzactionale (confirmare comanda, inregistrare cont, recuperare parola, completare formular retur/garantie etc.).
  • Un CRM, astfel incat sa poti gestiona usor datele clientilor, testimonialele si istoricul comenzilor (respectand si normele GDPR).
  • Instrumente pentru marketing in site, simplu de folosit – reguli de reducere, liste de preturi, creare landing page, vouchere, popup-uri, hellobar, OTO etc.

De fapt, orice business are 3 componente principale pentru o baza solida: planul de business, platforma de eCommerce si strategia de marketing.

Noi am vrut sa oferim accesul la o platforma stabila si eficienta chiar si clientilor care aleg abonamentul Start. De aceea, Start include toate aceste lucruri pe care le-am mentionat mai sus, nativ, in platforma.

Sunt aplicatii si module presetate, pe care trebuie doar sa le completezi sau sa le activezi, fara niciun cost suplimentar in afara abonamentului.

Comparativ, intr-o platforma pe care o construiesti cum vrei tu din cod sau din implementari de plugin-uri, ai nevoie de timp pentru dezvoltare sau de bani pentru aproape orice plugin.

Abonamentul Start iti ofera posibilitatea sa iti lansezi un magazin online cu pana la 500 de produse si include peste 70 dintre aplicatiile disponibile in Gomag Apps (iar aceste aplicatii sunt separate de zecile de module existente in platforma nativ).

De asemenea, Start include 2 GoBoti. 

Practic, iti poti automatiza 2 dintre actiunile repetitive pe care trebuie sa le faci in site: de exemplu, trimiterea unui email sau a unui SMS, sau mutarea produselor intre categorii / marcaje, sau alocarea unui tag pe clientii speciali.

Nicio alta platforma nu iti ofera acces la astfel de automatizari, fara sa ai costuri suplimentare sau fara sa trebuiasca sa implementezi terte parti.

GoBotii sunt roboteii nativi din platforma Gomag si chiar te pot ajuta sa economisesti timp si resurse. 

Am vrut sa fie disponibili inclusiv pentru abonamentul Start, pentru ca stim cat de pretios este timpul in aceasta etapa a afacerii tale si cat de multe lucruri ai de facut.

Citeste si: Cum sa deschizi un magazin online cu Gomag – Ghid pas cu pas pentru creare magazin

Care sunt costurile pentru abonamentul Start?

Abonamentul lunar este 27 euro, iar daca alegi sa platesti pentru intregul an, ai o reducere de 10% din total. 

Practic, daca e sa privim acest plan tarifar din alt punct de vedere, cheltui mai putin de 1 euro pe zi astfel incat sa ai un magazin online atractiv, accesibil continuu clientilor din intreaga tara.

In acest pret este inclusa si gazduirea magazinului (continutul propriu-zis al site-ului tau si setarile sunt pe serverele noastre), precum si toate aplicatiile si modulele despre care povesteam mai sus.

Desigur, abonamentul de 27 de euro asigura mentenanta si resursele alocate pentru primele 365 de comenzi si, la fel ca in cazul celorlalte abonamente Gomag, ai un increment in plus cand depasesti aceasta borna.

De asemenea, daca ai nevoie de anumite aplicatii extra, exista cateva contra-cost in Gomag Apps, pe care le poti activa inclusiv in abonamentul Start. 

De exemplu, daca vinzi produse personalizate, vei avea nevoie de aplicatia Produs configurabil. Acesta este contra-cost, dar accesibil – nu e inclus automat in abonament pentru ca nu toata lumea are nevoie de aceasta dezvoltare.

Abonamentul Start nu impune alte costuri suplimentare, decat daca ai cerinte speciale si e nevoie de anumite customizari (situatie valabila la orice abonament). 

Aceste costuri depind de cerintele tale si de timpul de munca al echipei noastre de programare, asa ca nu iti pot spune sume specifice.

Ce parere ai de abonamentul Start, acum, dupa ce ai parcurs articolul?

Daca esti incepator in eCommerce, si vrei sa iti lansezi un magazin online cu sanse de succes, e mai mult decat ok sa incepi cu Start Gomag. 

Du-ti magazinul in fata potentialilor clienti cat mai repede. Nu pierde timpul, mobilizeaza-te. 

Doar facand primul pas ai sanse sa il faci si pe al doilea, apoi pe al treilea, apoi sa iti atingi obiectivele de business si libertatea financiara pe care ti-o doresti.

Articolul de azi te-a convins? Daca nu ai inca un magazin cu Gomag, ai la dispozitie 15 zile gratuit pentru a incerca platforma. Asigura-te ca iti place sa lucrezi in ea si incearca toate functionalitatile disponibile.

Important este sa incepi. Asa ca… Start!

Cosmin Daraban