Asa cum am promis, continuam seria noutatilor lunare la Gomag si in acest an.

In aceasta perioada ne-am concentrat pe imbunatatirea functionalitatilor existente, astfel incat magazinele online prezente pe Gomag sa vanda si mai bine.

Avem functii noi legate de aplicatii precum Recomandari produse, Merchandiser Bot, Alerta Stoc si altele despre care urmeaza sa discutam in detaliu, imediat.

Pana atunci, daca citesti acest articol, dar nu vinzi cu Gomag inca, sa stii ca nu e prea tarziu. Te invit sa testezi platforma gratuit pentru 15 zile si sa vezi personal cum ti se pare. Deschide un demo – fara niciun risc!

Cuprins Noutati in platforma Gomag pentru aceasta luna

  1. Optiuni noi de filtrare in listarea de comenzi, in functie de factura si AWB
  2. Optiuni de printare a AWB-ului in aplicatia Cargus
  3. Formatul numarului de telefon a fost modificat
  4. S-au adaugat doua conditii in aplicatia Recomandari
  5. Conditie noua pentru Merchandiser Bot: Se aduce la comanda – Da sau Nu
  6. Posibilitatea adaugarii produselor in Alerta Stoc fara sa fii autentificat
  7. Optiune noua in Setari>General>Responsabili de Cont

1. Optiuni noi de filtrare in listarea de comenzi, in functie de factura si AWB

filtrare-comenzi-magazin-online

Atunci cand ai multe comenzi inregistrate in admin, de care se ocupa multipli agenti, cu siguranta iti pica bine o metoda de sortare.

Mai ales daca vrei sa identifici rapid anumite comenzi. De acum inainte poti gasi rapid comenzile care au (sau nu au) o factura generata sau un AWB generat.

De exemplu, daca responsabilitatea ta este sa te ocupi de un anumit grup de clienti pentru care esti responsabil de cont (vezi noutatea nr. 7), vrei sa gasesti repede comenzile ce tin de tine, astfel incat sa generezi factura si AWB-ul.

Noua dezvoltare iti permite sa faci exact acest lucru: sa filtrezi comenzile totale si sa le identifici pe cele de care trebuie sa te ocupi.

2. Exista acum optiuni de printare a AWB-ului in aplicatia Cargus

Avem +15 integrari cu servicii de curierat si transport in Gomag, si +150 de aplicatii & integrari in Gomag Apps.

Incercam sa le tot completam pe fiecare dintre ele, astfel incat sa iti usuram efortul pe care trebuie sa il depui tu personal.

De data aceasta am dezvoltat integrarea cu Cargus, unde am adaugat noi optiuni pentru printarea AWB-ului. 

Cand setezi aceste optiuni dupa nevoile si caracteristicile modelului tau de lucru, se vor aplica implicit de fiecare data cand emiti un AWB pentru o comanda procesata cu Cargus.

printare-awb-cargus

Poti stabili:

  • Formatul AWB-ului – alege un format implicit in care se va printa AWB-ul.
  • De cate ori sa se printeze AWB-ul principal.
  • Cate AWB-uri sa se printeze pe pagina – de 2 ori pe pagina sau cate un AWB pe cate o pagina separata.

Citeste si: Mic Ghid Pentru Strategia De Livrare

3. Formatul numarului de telefon a fost modificat

Acum se poate completa orice numar de telefon, indiferent de tara selectata. 

Validarea se face in functie de prefixul tarii (daca acesta este completat). Mai trebuie sa stii ca s-a adaugat prefixul pentru Romania si Republica Moldova.

Daca se introduce un numar cu prefix, vei putea introduce 13 caractere – caracterele acceptate “(“, “)“, “.“, “ “, “-“, “+“.

Daca se introduce un numar fara prefix, vei putea introduce cifre intre 10 si 20 caractere – iar caracterele acceptate sunt “(“, “)“, “.“, “ “, “-“, “+“.

4. S-au adaugat doua conditii in aplicatia Recomandari Avansate

functionalitati-recomandari-produse

Aplicatia Recomandari Avansate din Gomag este un modul premium fata de optiunile manuale de upsell si cross-sell pe care le ai disponibile in platforma pentru fiecare produs in parte.

Aceasta functioneaza pe baza de conditii, astfel ca poti sa stii exact ce tipuri de produse vor fi afisate, unde si cu ce scop. Ai mai mult control asupra impactului pe care il au aceste recomandari. In plus, economisesti timp la setare.

Iar de acum poti seta afisarea unor produse cu un anumit pret procentual mai mare sau mai mic decat produsul pentru care se fac recomandarile.

In cazul in care se seteaza ambele conditii, Recomandari Avansate functioneaza astfel:

In momentul in care pe regula se seteaza ambele conditii, se vor afisa 10 produse din prima categorie si 10 produse din a doua categorie.

De exemplu, daca s-a setat “Produse cu pret mai mic“ pe 20%, atunci se vor afisa 10 produse care au pretul cu 20% mai mic decat produsul vizualizat.

Si, daca pentru “Produse cu pret mai mare“ s-a setat 40%, atunci se vor afisa maxim 10 produse cu pret mai mare cu 40% fata de pretul produsului vizualizat.

5. Conditie noua pentru Merchandiser Bot: Se aduce la comanda – Da sau Nu

Cred ca esti deja familiarizat cu ce face Merchandiser Bot

Cand lucrezi pe cont propriu sau cand vrei sa gestionezi un numar relativ mare de produse (si sa fim seriosi, orice numar mai mare de 10 produse e deja bataie de cap sa le tot modifici manual), Merchandiser Bot devine mana ta dreapta.

Iar de acum, pe langa conditiile cu care te-ai obisnuit, am adaugat o noua conditie pentru care sa activezi robot-ul.

conditie-noua-merchandiser-bot

Daca ai anumite produse, de la o anumita marca de exemplu, sau care au un anumit status al stocului (stoc scazut, de exemplu), poti sa conditionezi robot-ul sa specifice ca produsul se aduce la comanda.

Sau daca faci o setare provizorie ca produsele se aduc la comanda, in asteptarea stocurilor, cand acestea ajung in depozite, poti rula robotul sa schimbe statusul cu NU.

Noua functie iti este utila intr-o multime de scenarii, asa ca gandeste-te cum te poate ajuta pe tine in functie de modelul de business, strategia de gestiune a produselor si tipul comunicarii cu clientul.

Citeste si: GoBot – Magazinul tau pe pilot automat la Gomag

6. Posibilitatea adaugarii produselor in alerta stoc fara sa fii autentificat

Practic, acum produsele pentru care clientii dau click pe Alerta Stoc vor fi afisate in aceeasi sectiune cu produsele din Wishlist.

In meniu, cand acceseaza iconul pentru Wishlist, produsele vor fi cumulate ca numar (deci se va afisa totalul de la wishlist + alerta stoc).

Aceasta functie are rolul de a simplifica modul de vizualizare a produselor preferate in magazin. Au acces mai rapid la ele. 

De asemenea, clientii sunt predispusi sa isi consulte wishlist-ul din cand in cand. De ce? Pentru ca, emotional vorbind, acesta functioneaza ca o metoda de reducere a stresului, precum si un reminder.

Acum ca au aici si produsele pe care si le doresc, dar pe care nu le pot cumpara imediat, sectiunea Wishlist capata o sansa mai mare de a creste vanzarile. 

Pentru ca daca fac achizitia produsului revenit pe stoc, cu siguranta sunt mai predispusi sa cumpere inca un produs in plus, afisat tot acolo, in Wishlist.

7. Optiune noua in Setari>General>Responsabili de Cont 

responsabil-cont-client

Daca este setat pe activ si cand contul de client este atribuit unui agent, comanda se va atribui automat agentului responsabil de ea. 

Astfel cand se plaseaza o comanda noua va fi semnalata cu textul procesat de “agentul responsabil de contul acelui client”.

Functionalitatea are rolul de a automatiza atribuirea comenzilor, si iti usureaza munca enorm de mult. Mai ales daca ai reguli clare privind cine se ocupa de ce tip de clienti, in functie de grupuri, tag-uri, istoric sau status, de exemplu.

Citeste si: InstaApp, RRP, securizare date, filtrare rapida si alte noutati la Gomag

Cum ti se par noutatile Gomag din aceasta luna? 

Intr-adevar sunt functii care par mici. Dar garantez ca odata ce sunt folosite (mai ales ca nu dureaza mult sa le setezi), iti simplifica munca. Economisesc timp pretios in care poti face lucrurile cu adevarat importante pentru magazinul tau online.

Deocamdata ma opresc aici 🙂 . 

Ne auzim luna viitoare cu o noua runda de functii si dezvoltari. Pana atunci, daca ai orice nelamurire, deschide un tichet pe help si facem tot posibilul sa iti raspundem in cel mai scurt timp.

Spor la folosirea noilor dezvoltari si spor la vanzari!

PS. Inca nu vinzi cu Gomag? Hai cu noi! Deschide demo si ai timp 15 zile sa alegi abonamentul care ti se potriveste!

Andreea Rusz