Cauti un ghid complet de Black Friday pentru magazinul tau online?

Anul acesta Black Friday are loc oficial pe 26 noiembrie. Dar daca e sa ne luam dupa ce s-a intamplat anii trecuti, ziua zero ar putea fi vinerea de 12 noiembrie.

Nu e nicio surpriza faptul ca promotiile pot dura chiar si o luna, intinzandu-se apoi pe tot parcursul lunii decembrie.

Totul depinde de strategia pe care o alege fiecare antreprenor pentru magazinul sau.

Pentru ca e o campanie uriasa si, pentru multi, cu un impact gigant asupra rapoartelor de vanzari, ar fi bine ca planificarea sa inceapa cat mai repede.

Unii planifica urmatorul Black Friday chiar dupa ce se termina editia anterioara!

Asa ca, daca iti propui sa faci si tu campanie de BF anul acesta, e timpul sa incepi.

Aici vei gasi un ghid complet cu planificari, checklist-uri si idei de marketing avansate, astfel incat campania ta sa iti aduca rezultate spectaculoase, iar tu sa ai siguranta ca nu ai uitat nimic.

Esti gata?

Pont! Inscrie-te gratuit la Black Friday SUMMIT.

Pe 27 septembrie – 1 octombrie 2021 pregatim un eveniment online dedicat zilei cu cele mai multe vanzari din an.

Accesul la sesiunile live este gratuit, iar inregistrarile vor fi incarcate in Academia de eCommerce. Poti comanda acces de pe acum, la pret Early Bird.

Cuprins Ghid Black Friday:

Ce sa faci daca nu vrei o campanie Black Friday

Am zis sa abordam mai intai aceasta situatie. 

Exista, sigur, magazine care nu isi doresc o campanie de Black Friday.

Aceasta zi e asociata automat cu reduceri foarte mari, si nu toata lumea poate sau vrea sa le ofere.

De exemplu, brandurile cu produse de lux. Reducerile nu merg mana in mana cu luxul, si nu isi doresc sa fie percepute astfel.

Altii organizeaza campanii alternative (donatii pentru fiecare achizitie din site la pret intreg, “spune-ne ce oferta are un competitor si noi iti facem una mai buna”) sau nu organizeaza nimic.

Transforma aceasta zi intr-una manifest – de exemplu, un magazin de sport poate lansa invitatia “hai sa ne vedem afara, la miscare”. Si dau liber intregii echipe.

Niciuna dintre aceste actiuni nu e gresita, atata timp cat e facuta cu un rost, cu un obiectiv.

Totusi ar fi ilogic sa nu organizezi nicio campanie in luna noiembrie, doar pentru ca nu vrei sa fii asociat cu BF. 

Oamenii sunt pe modul “cumparare”, si isi fac chiar planuri si pregatiri pentru a profita de ofertele din aceasta perioada.

Asa ca, daca nu contravine directiei magazinului, organizeaza si tu o campanie de Black Friday, pentru o zi sau chiar pentru toata luna.

Checklist de “Zile negre” inainte cu 3-4 luni de Black Friday

Uita-te la rapoartele din anii trecuti – daca ai mai organizat campanii BF. Vezi ce produse s-au cumparat, in ce zi / zile, care a fost comportamentul clientilor, ce metode de promovare si persuasiune au functionat, ce ti-ar placea sa repeti etc. Verifica rapoartele din Gomag, sa vezi ce produse s-au cumparat cel mai bine.

Fa o analiza a pietei si a competitorilor – care e puterea de cumparare si spiritul pe piata? Exista factori economici de care trebuie sa tii cont? Au inceput competitorii sa faca pregatiri vizibile pentru BF?

Fa o analiza SWOT a afacerii tale – stabileste punctele tari si punctele slabe ale business-ului tau, amenintarile din partea pietei si a competitorilor si oportunitatile. Daca o faci acum, vei avea timp sa iti formezi un plan corect, complet.

⚪ Stabileste daca vei avea nevoie sa colaborezi cu inca o firma de transport (sau metoda de transport), daca vrei sa oferi metode de plata alternative ce incurajeaza achizitia (de ex., plata in rate sau „cumpara acum si platesti in 30 de zile”) si alte aspecte legate de logistica (materiale necesare pentru impachetare, e-fulfillment).

Mergi in Google Trends si vezi ce cautari s-au realizat in anii anteriori de BF. De exemplu, poti vedea ca aragazurile sunt in top la cautare pe noiembrie, dar agendele au varf de cautari in decembrie.

Alege produsele vedeta ale campaniei tale. Poti oferi reduceri si servicii speciale pentru produsele vedeta, un anumit procent de discount pentru fiecare categorie sau o reducere valabila pentru toate produsele din site. Produsele vedeta pot fi cele best sellers in magazin, cele la care ai stoc limitat sau produsele noi.

Deschide Google Sheets si scrie ce produse intra in oferta, ce stoc vei avea, daca au produse complementare, cand incepe oferta, cand se termina si cum le vei promova.

planificare-campania-black-friday

Discuta din timp cu furnizorii tai de produse si fa pregatiri pentru stoc, depozitare si insertii in colete.

Intensifica actiunile de SEO – asigura-te ca ai metas-uri, in special pentru produsele vedeta din campanie, descrieri si continut complet.

Poti crea de pe acum un landing page de Black Friday (FARA AN IN URL) – nu trebuie sa contina inca produse, ci doar un mesaj de teasing si un formular de abonare. Sigur, poti afisa si produse ca un sneak peek, sa vada pentru ce repere urmeaza sa apara reduceri. Va avea suficient timp sa fie indexat. Nu il afisa inca in meniu, dar lasa-l public in magazin.

Fa curatenie in site – scapa de produsele pe care nu le mai aduci in stoc si fa redirect-uri spre produsele similare. 

Porneste un pop-up de abonare la newsletter si incepe sa aduni adrese de email. Mesajul inca nu trebuie sa fie de teasing pentru Black Friday. Dar inca ai timp sa te joci pentru a gasi cea mai buna abordare.

popup-reducere-abonare

Cautarile pentru Black Friday incep de pe la finalul lui octombrie, asa ca e bine sa fii pregatit cu mult inainte.

Citeste si: Black Friday. De ce sa te pregatesti incepand de acum [Infografic]

Planul de campanie Black Friday 

Odata cu trecerea timpului, in paralel cu treaba de zi cu zi, campaniile Back to School, Halloween si altele punctuale, poti sa revii cand ai putin timp pe planul de campanie BF.

Iar aici iti vei stabili concret cum se va desfasura campania ta:

Stabileste care este bugetul campaniei – mai ales daca nu dispui de sume colosale. Va trebui sa investesti banii in strategiile care functioneaza si sa ii dramuiesti cu istetime.

Hotaraste care e calendarul de campanie – cat va dura campania ta de Black Friday? Poti sa te concentrezi pe ziua de 12, impreuna cu cele mai mari magazine din piata, sau poti sa rulezi reduceri toata luna, fara sa te concentrezi asupra unei zile anume.

Programeaza cel putin etapele mai mari ale campaniei – cand incepe teasing-ul? Cand se deschid ofertele? Mai intai pentru clientii fideli, apoi pentru restul? La ce ora e startul oficial? Cand incep mesajele de reminder? Cand pornesc reclamele platite?

Care sunt canalele alese pentru promovare – social media organica (FB & IG & YouTube), reclame Facebook Ads, reclame Google Ads + remarketing, newsletter si email-uri tranzactionale, afiliere, influenceri, comunicate de presa, notificari push, SMS-uri, notificari in aplicatii, program de cashback, reclame TV, parteneriate cu B2B etc.

Deschide un tabel in Google Sheets si noteaza elementele de care vei avea nevoie in campanie:

plan-campanie-black-friday

  • Liste de preturi sau / si coduri de reducere in cos, daca e cazul.
  • Materiale pentru teasing – landing page captare date (daca nu l-ai facut pana acum), articol pe blogul magazinului, postari, pop-up captare adrese, story-uri, concurs, invitatii sa descarce aplicatia magazinului, invitatii “adauga produsele preferate in wishlist si bucura-te de cele mai mari promotii” etc.

black-friday-magazin-online

  • Landing page pentru campanie – sau landing page-uri pentru selectii diverse de produse daca rulezi campanii diferite, in functie de zile sau o anumita tematica.
  • Sabloane pentru email-urile dupa comanda – confirmare comanda, notificare colet preluat de curier, recuperare cos, recuperare plata online intrerupta, trimitere produse complementare pentru completarea comenzii, cerere recenzie.
  • Sabloane SMS – anuntare start reduceri, confirmare comanda, anuntare beneficii speciale (de ex., un cod de reducere suplimentar), reminder finalizare oferta.
  • Unul sau mai multe hellobar – teasing, anuntare campanie + beneficii speciale, reminder final de campanie cu timer.
  • Materiale grafice – pentru landing page (bannere), pop-up-uri, bannere de reclama platita, cover FB, postari Facebook si Instagram si story (la dimensiuni). Pregateste inclusiv materiale pentru afiliatii si partenerii care te vor promova de Black Friday – bannere si feed-uri.
  • Feed-uri pentru Google Shopping Ads, 2Performant, Remarketing, comparatoare de preturi etc.
  • Icon-uri de folosit pentru produsele vedeta sau produsele in editii exclusive de BF – le vei aplica folosind aplicatia marcaje promotionale din Gomag.

Stabileste pe cine vei targeta in campania BF – interese, aspecte demografice (de ex., livrare in 2 ore in locatie), listele de remarketing, oferte diferite pentru clientii noi vs. clientii fideli.

Citeste si: Date Black Friday in Romania 2020 – live cu parteneri si clienti Gomag

Cum sa iti pregatesti magazinul online?

Cu cat te apropii mai mult de perioada BF, incepe sa iti pui planul in aplicare.

Cel mai bine iti faci setarile, construiesti continut si implementezi tehnicile planificate din timp… mai ales ca vei incepe si etapa de teasing cu cateva zile inainte de Z-day.

In etapa de teasing vei folosi ceea ce ai stabilit in plan (hellobar, landing captare date, postari social media etc.) pentru a trezi sentimentul de anticipare in mintea publicului tau.

Apoi, lanseaza campania propriu-zisa.

Pont! Poti folosi Calendarul din Gomag pentru a centraliza planul de campanie Black Friday, astfel incat toti cei implicati sa aiba fie la curent.

Asigura-te ca ai implementat corect codurile de tracking – Facebook Pixel, Google Analytics, Search Console etc. Daca ai deja magazinul de ceva timp, acestea ar trebui sa fie in regula deja.

Fa un audit si vezi cum se comporta site-ul tau – foloseste heatmaps pentru a vedea comportamentul clientilor la scroll si testeaza fluxul de comanda. Asigura-te ca nu exista intreruperi pe parcursul procesului de comanda, iar acesta poate fi realizat rapid, din minim de clic-uri.

Elimina elementele care ar putea distrage atentia – descoperi aceste elemente din datele Google Analytics, heatmaps si sesiunile inregistrate in site (de ex., butoane suplimentare, categorii fara produse, coduri suplimentare care ingreuneaza incarcarea). 

Activeaza live chat-ul (daca nu ai facut-o pana acum) – asigura-te ca ai persoane pregatite sa faca fata intrebarilor si cererilor clientilor, mai ales ca veti lucra in super viteza.

Pregateste un pop-up de tip CTA care sa anunte oamenii de existenta ofertelor. Dar ai grija sa nu fie afisat si pe mobil (pe mobil lasa mai bine doar hellobar-ul).

Pregateste un alt pop-up de tip CTA pe care sa il activezi in momentul in care stocurile scad foarte mult – cu mesaj de urgentare.

Pregateste un pop-up de tip recuperare cos (exit pop-up) – ofera 5% reducere pentru cei care finalizeaza comanda chiar acum.

Pregateste triggere live de tipul Doar X lei te despart de transportul gratuit. Profita!

Cere activarea butoanelor de wishlist pentru a fi vizibile inclusiv din paginile de categorie (pentru etapa de teasing).

Pregateste text si culori pentru hellobar-ul de campanie – acesta va atrage atentia clientilor spre landing page, indiferent in ce pagina din site aterizeaza sau din ce sursa vin.

campanie-bf-cod

Daca ai abonamentul Pro sau Enterprise, segmenteaza-ti clientii – ar trebui sa ai cel putin un grup pentru clientii fideli (pe langa cei standard). Poti folosi CRM Bot pentru a aloca automat clientii in grupuri, in functie de conditiile setate.

Activeaza un pop-up pentru adaugarea in cos – acesta se va afisa imediat ce un client a adaugat un produs in cos, si va prezenta produse complementare (poti sa cresti valoarea comenzilor!).

Pregateste un ghid de cumparaturi pentru clientii tai – il poti publica pe blog sau il poti structura sub forma unui pdf pe care sa il pot descarca dupa ce iti dau adresa de email (util in perioada teasing).

Alege unul sau mai multe produse OTO (one-time offer) – nu strica sa incerci sa iti cresti valoarea comenzilor, mai ales ca oamenii sunt dispusi sa cumpere. Poti alege produse diferite, in functie de categoria din care au adaugat produse in cos.

Gandeste-te ce oferte speciale vrei sa faci si pregateste-le din timp – pachete de produse, abonamente anuale cu X% reducere daca le cumpara de Black Friday, bundle-uri, produse + cadou gratuit, 1+1 gratis, praguri de cadouri in raport cu cat creste valoarea din cos etc.

Asigura-te ca folosesti in mesaje cuvinte precum: exclusiv, special, din partea noastra, fii gata etc.

Marcheaza toate paginile cu semnale de incredere – recenzii, testimoniale, rating, video-uri scurte demonstrative si de unboxing, continut trimis de clientii tai, screenshot-uri cu reactiile clientilor de pe live chat si messenger.

Optimizeaza afisarea diferentiatorilor tai – foloseste icon-urile de trust pentru a transmite din fiecare pagina ce te face diferit (cadouri, consultanta, produse premium, servicii extra etc.).

mail-anuntare-bf

Cum faci teasing pentru campania Black Friday

Acum ca materialele sunt pregatite, e timpul sa incepi faza de teasing.

Tu decizi cu cat timp inainte faci teasing, dar in principiu ar trebui sa cresti agresivitatea mesajelor cu 1-2 zile inainte de BF. 

De exemplu, “Tic-tac, maine incepe Black Friday. Esti gata?”.

E vital sa oferi o mica privire in spatele cortinei, dar sa nu dezvalui tot ce pregatesti. 

reclama-teasing-black-friday

Uite ce poti face in etapa teasing:

Arata cum va pregatiti in depozit – poti arata rafturile doldora de marfa, pregatirea cutiilor si a insertiilor din colete, cum lucreaza colegii tai.

Fa un mic concurs cu portiuni marite din produse – cine ghiceste despre ce produs e vorba in poza, castiga un cod de reducere suplimentar activ in ziua de BF. Poti face acest concurs pentru atatea zile cate coduri esti dispus sa oferi.

Daca ai o audienta mai mare (si cat de cat implicata) in Social Media poti organiza sondaje si sesiuni de intrebari – lasi publicul sa decida pragurile de reducere pentru produsele preferate sau pentru ce produse ar vrea sa oferi discount de BF.

Promoveaza un landing page de captare date – acesta poate include un mesaj simplu “fii primul care afla cand deschidem reducerile de BF”, sau poti oferi un ghid de cumparaturi (ori alt lead magnet) pentru adresa de email si/sau numarul de telefon (de care ai nevoie pentru trimiterea de SMS-uri / mesaje pe WhatsApp).

Poti acorda si promova un interviu in presa in care sa vorbesti si despre iminenta campanie de Black Friday – mai ales daca ti-ai propus sa faci ceva special.

Aliniaza subiectele si mesajele trimise pe newsletter la sentimentul de anticipatie“Te intereseaza oferte de pana la X% de Black Friday?”, “Vezi cum pregatim [nume magazin] de Black Friday”, “Wishlist-ul tau e gata? Ai acces exclusiv de Black Friday”, “Cum te asiguri ca prinzi oferta de Black Friday” etc.

Lansarea campaniei Black Friday

Landing page-ul de campanie ar trebui sa fie gata cu cel putin 4-5 zile inainte de start. 

De ce?

Pentru ca trebuie sa il testezi si sa te asiguri ca include tot ce ti-ai propus.

NU lasa nimic pe ultima suta de metri, pentru ca iti pui singur bete in roate si-ti faci nervi degeaba!

Finiseaza landing page-ul de BF – asigura-te ca ai activat cronometrul, ca produsele cu cele mai mari reduceri si produsele vedeta sunt afisate cat mai sus in landing page. Seteaza lp-ul sa fie afisat ca HOMEPAGE.

landing-page-black-friday

Daca ai programat hellobar-ul, acesta ar trebui sa fi sus si gata de treaba – cu modulul din Gomag poti sa programezi startul si finalul pentru afisarea unui hellobar / pop-up.

Aplica marcajele promotionale pe produsele vedeta.

Activeaza bannerele pregatite pentru Black Friday – pe homepage, si poti avea bannere cu mesaje de urgentare sau testimoniale in cos / pagina de finalizare comanda, care sa stimuleze vanzarea.

Activeaza timere in paginile de produse – poti sa faci asta din platforma Gomag, din regulile de reduceri.

Idei de postari Social Media de Black Friday

Sfatul meu este sa iti faci o planificare pentru postarile social media, cu calendar cu tot.

Asa vei putea programa din timp postarile, si nu vei mai avea mintea incarcata cu o chestie suplimentara.

Iar daca stabilesti din timp si momentele de postare, strategia pe Social Media devine parfum.

planificare-postari-continut-black-friday

Mini Tips&Tricks inainte de campanie

Nu uita sa actualizezi link-ul in bio pe Instagram.

⚪ Aplica pentru Instagram Shopping daca nu ai facut-o pana acum. Vei putea eticheta produse in postarile tale.

Creeaza catalogul de produse pe Facebook (daca nu ai facut-o pana acum). Doar asa vei putea crea reclame pe baza produselor din magazin.

Schimba imaginea de cover pe Facebook – daca oamenii intra pe pagina, sa intre din start pe spiritul BF.

Citeste si: Cum creezi contul de Facebook Business Manager pentru magazin online [2021]

Uite ce poti posta in aceasta perioada:

Postare de START Black Friday – adauga link-ul cu bitly si pastreaza textul cat mai scurt.

Fa postari separate pentru fiecare prag de reducere – daca ai asa ceva in site.

Arata newsletter-ul – arata ce trimiti pe email, cu link pentru vizualizarea lui.

Top 10-12 produse vandute pana la ora 12 (cand e jumatate din timpul zilei de campanie). Asa atragi atentia asupra anumitor produse (postare tip infografic).

Tine oamenii la curent cu starea stocurilor, cele mai vandute produse, cea mai mare comanda ca valoare sau ca produse cumparate.

Poti oferi un cod de reducere extra doar pentru urmaritorii din social media.

Carusel cu produsele vedeta pe Instagram.

Story-uri cu ce se intampla in spatele cortinei.

Postari si story-uri despre produsele in editie limitata sau cu stoc foarte mic.

Tombola cu produse cadou pentru comenzi alese random sau pentru cei care lasa un testimonial despre magazin.

Video-uri unboxing / prezentare pentru pachetele de produse la oferta.

Foloseste hashtag #blackfriday, #blackfridayAn si #blackfridayNumeMagazin

Citeste si: 50+ Idei Geniale & Usor de facut pentru postari Facebook si Instagram – Social Media

calendar-postari-sm-black-friday

Sfaturi pentru ce sa trimiti pe email de Black Friday

Daca ai deja o comunitate de abonati sau ai facut eforturi in perioada de teasing, ai putea sa iti comunici ofertele mai targetat catre acestia, cu beneficii speciale (si le spui asta).

Foloseste Email Bot pentru a deschide ofertele in avans (sau cu un cod de reducere extra) valabil doar pentru grupul clientilor fideli.

email-black-friday-comunitate

Creeaza o secventa de email-uri si programeaza-o pentru a fi trimisa pe tot parcursul zile de BF:

  • Email 1: Black Friday a inceput la [nume magazin] / Start Black Friday! Oferte de pana la X%
  • Email 2: Top produse cautate de Black Friday la [nume magazin] / Stocurile scad. Ti-ai luat produsele favorite?
  • Email 3: Oferta se incheie la ora X. Ai luat tot ce iti trebuie?

Daca rulezi campania pentru o perioada mai indelungata, trimite mail-uri la 1-2 zile, in functie de tipul de promotii si oferte pe care le faci – daca organizezi, de exemplu, si un concurs sau ai reduceri doar pentru o anumita categorie de produse.

Adapteaza sablonul email-ului de recuperare cos la atmosfera de Black Friday si scade timpul de trimitere la minimum (30 de minute). Incearca sa nu oferi cuponul de reducere acum, mai ales ca exista discount-uri mari pe site.

Foloseste o numaratoare inversa in newslettere pentru a urgenta actiunea clientilor.

Citeste si: Email marketing de Black Friday – Tips & Tricks pentru super vanzari

Pont! 

Foloseste cu incredere si SMS Marketing, pentru ca mesajele au o rata de deschidere extraordinara. Daca ai consimtamantul clientilor, le poti trimite mesaje de start si reminder pe parcursul zilei de BF.

Citeste si: 50+ Idei Bestiale pentru urmatorul tau email

Campania ta PPC de Black Friday

reclama-fb-black-friday

Retargeting pe listele cu clienti incepand de acum un an, dar si cei care au vizitat site-ul in ultimele 30 de zile, in ultimele 7 zile, ultimele 24 de ore etc. – exact cu produsul vizualizat + carusel cu toate produsele.

Adauga feed-ul Google Shooping Ads in Merchant Center. Ar fi bine sa ai marcaje pe imagini, pentru a iesi in evidenta in listare.

Activeaza reclame DSA cu mult inainte de Black Friday – altfel s-ar putea sa nu se activeze in ziua respectiva.

Exclude cuvinte cheie precum indisponibil, out of stock, din campaniile DSA.

Foloseste Countdown Ads si afiseaza intervalul de timp disponibil pana la finalul ofertei (sau numarul produselor in stoc).

Foloseste un link checker pentru paginile 404, ce va rula odata pe ora toata ziua de Black Friday.

Creeaza campanii PPC separate pentru mobil si pentru desktop, astfel incat sa poti contoriza rezultatele corect.

Strategia de actiune in timpul Black Friday

Pentru tine si echipa ta, Black Friday poate fi cea mai stresanta zi din an. 

Dar daca te pregatesti din timp, pe parcursul evenimentului iti reduci activitatile exclusiv la ceea ce poate fi facut pe moment.

Impartiti echipa in cei care raspund pe live chat si la telefon, cei care gestioneaza comenzile in timp real si o persoana care sa supervizeze situatia.

Creeaza-ti alerte pe email din Google Analytics pentru cresterile si scaderile de trafic.

Verifica sa nu impingi bani in reclame pentru produse out of stock – nu plati pentru click-uri care nu iti aduc si conversii.

reclama-fb-bf

Ce sa faci dupa Black Friday, daca vrei clienti pe viata

Ocaziile pentru cumparaturi continua toata luna decembrie – incepand cu Sf. Andrei, Mos Nicolae, Craciunul, Anul nou.

Asa ca merita sa investesti in crearea unei experiente bune la achizitia de BF, pentru a convinge oamenii sa se intoarca. 

Uite ce strategii poti aborda:

Ofera puncte de fidelitate in cadrul unui program de loialitate de care oamenii sa stie – poti mentiona numarul de puncte acumulate in mail-ul de confirmare si invitatiile de creare cont.

Asigura o experienta memorabila la deschiderea coletului – anunta din start ca vor fi intarzieri, dar coletul va ajunge, adauga mici atentii in pachete: voucher pentru urmatoarea comanda, card VIP, cadouri, ceva dulce, stickere, tote bag etc.

Continua comunicarea dupa comanda – trimite mail-urile de confirmare, multumire, apoi cerere recenzie pentru produsele comandate si email bot cu recomandari de produse cross-sell.

Ofera ghiduri de cadouri si sfaturi utile pe blogul magazinului – pe care le trimiti prin newslettere sau le promovezi in comunitatea ta (grup Facebook, WhatsApp).

Promoveaza vizibil beneficiile de care se bucura clientii fideli – acces in premiera la oferte si produse, produse noi, servicii extra, transport gratuit etc.

Cere-le activ parerea si continut (poze, video-uri, comentarii, raspunsuri) si promoveaza-ti cei mai buni clienti – se vor mandri cu asta si, foarte posibil, vor da share sa vada si prietenii lor.

Citeste mai multe idei aici: Principalele strategii de fidelizare a clientilor in eCommerce

fidelizare-clienti-black-friday

Eiiii, a iesit un material destul de mare pentru cea mai buna ocazie din an sa iti cresti vanzarile si profitul.

Speram sa iti fie de folos. 

Si, foarte important, sa il aplici din timp, asa cum am tot repetat pe parcursul articolului.

Black Friday ramane un eveniment de baza pentru cei din comert, si daca nu contravine misiunii magazinului tau, ar fi pacat sa nu faci actiuni in aceasta zi.

Partea cea mai faina e ca nu trebuie sa faci reduceri uriase ca sa atragi atentia – poti doar sa gasesti o tematica interesanta, care sa ii intereseze pe clientii tai.

Si vei vinde.

Pune in aplicare strategiile din ghid si castiga clienti pe viata de Black Friday!

Cosmin Daraban
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]