Pentru astazi, ti-am pregatit un nou articol special de SEO in eCommerce, de aceasta data in legatura cu butonul de cumparaturi Gomag.

Vezi tu, cand realizezi ca SEO se face pentru vanzari si conversii, nu doar trafic si pozitii, doar atunci poti spune despre tine ca stii ce faci. Si mai mult, poti obtine rezultate palpabile, ce se vad in numarul de clienti si multumirea cu care adormi in fiecare seara.

Probabil acum ai in minte o intrebare:

Care e legatura dintre SEO si butonul de cumparaturi Gomag?

Pai simplu, pornind de la premisa ca vrei sa vinzi din toate canalele ce iti stau la dispozitie, butonul de cumparaturi folosit inteligent, se poate transforma in arma ta secreta care te va ajuta sa iti depasesti competitorii si sa iti cresti sumele din cont.

Cum? Urmareste video-ul si afla iar apoi testeaza butonul si pentru magazinul tau.

Intr-un video anterior pe SilkWeb ti-am aratat cum sa iti cresti vanzarile din SEO cu Google Analytics si Google Search Console. Ai vazut atunci ca deseori se intalnesc diferente mari intre topurile din cele doua instrumente sau, o alta problema, paginile comerciale, cele care au cele mai mari sanse de vanzare, nu rankeaza prea bine.

In schimb, poate rankezi cu anumite articole din blogul de companie. Intrebarea e, cum le faci pe acestea sa vanda?

Aici intra in scena butonul de cumparaturi Gomag, daca ai deja un magazin pe platforma noastra sau esti in perioada de test. Cumva, afisarea butonului face vanzarea mult mai natural si creste sansele ca omul sa cumpere deoarece acesta nu mai e plimbat printre pagini pentru a ajunge in magazin.

Backlink-urile, in SEO si business, au rolul de a aduce autoritate si vizibilitate desi foarte multi proprietari de afaceri considera ca ar trebui sa aduca vanzari. Rar se intampla acest lucru.

Daca tot faci SEO pentru site-ul tau si rankezi foarte bine cu articolele din blog, recomandarea mea este sa afisezi acolo unul sau mai multe butoane de cumparaturi, pentru a spori sansele de achizitie.

Exact, il poti folosi in blogul de companie dar si in alte site-uri, cum ar fi de exemplu site-urile din care obtii backlink-uri si advertoriale.

Procedura de implementare a butonului e atat de simpla incat o poate face si un copil de 5 ani:

Selectezi produsul / produsele
Alegi modul de afisare, culorile si detaliile
Copiezi codul JavaScript gata generat si il pui in pagina in care doresti sa apara

buton-cumparaturi-gomag

Si gata. Ne-am straduit sa reducem la minimum numarul de pasi pe care trebuie sa il faci pentru ca tu ai nevoie de mai mult timp; nu trebuie sa il pierzi pe amanunte mai putin importante.

Butonul de cumparaturi Gomag, o aplicatie in premiera pentru piata romaneasca, a fost lansat in mai 2017 iar de atunci a fost folosit de majoritatea clientilor pe platforma.

Vei observa in video cativa dintre acestia, cu exemple de butoane implementate atat in blogul de companie cat si in site-urile partenerilor lor.

schimbare culoare buton

Sfatul meu?

Urmareste video-ul, care merge foarte bine si pe post de tutorial, si testeaza butonul de cumparaturi Gomag pentru afacerea ta. Poti sa o faci chiar si daca, momentan, esti doar in perioada de test, de 15 zile.

Iar daca ai deja un magazin online dar platforma actuala nu te multumeste, iti recomand sa testezi Gomag si sa vinzi in forta cu ajutorul butonului de cumparaturi pana are loc migrarea, aranjarea si lansarea site-ului tau.

 

Cosmin Daraban