Tic-tac!
Desi multi dintre noi ne-am dezobisnuit de ascultarea acestui sunet care masoara trecerea timpului – in ideea in care stricta utilitate a ceasului a fost inlocuita de telefon – ceasurile raman in continuare un accesoriu iubit atat de barbati cat si de femei.
Simbol al elegantei, al rafinamentului, pur si simplu al bogatiei sau al bunelor maniere, ceasurile se pot transforma intr-un produs de succes in propriul tau magazin online… daca esti dispus sa inveti cum sa te diferentiezi.
Pentru ca nu vreau sa te tin mult in prag de ghid 🙂 , hai sa vedem in continuare cum vinzi concret ceasuri online, impreuna cu o lista consistenta de idei de marketing gata de testat in afacerea ta cu ceasuri.
Cauti idei despre cum sa vinzi online intr-o anumita industrie? Vezi aici intreaga colectie de ghiduri Gomag!
Cuprins Ghid Cum vinzi ceasuri online
- Alege un model de business potrivit pentru tine
- Alege o nisa pentru afacerea ta & audienta tinta
- Gaseste furnizori pentru magazinul tau de ceasuri
- Garantiile de autenticitate si dovezile de credibilitate
- Creeaza magazinul online dedicat
- Realizeaza pagini de produs atractive si complete
- Creste valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazin
- Creeaza un club de clienti loiali, mizand pe referrals
Idei de promovare pentru un magazin de ceasuri
- Ponturi de SEO pentru un magazin online cu ceasuri
- Idei de articole pe blog cand vinzi ceasuri online
- Ce postezi pe Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest etc. in nisa ceasuri online
- Vanzarea de ceasuri si strategia de reclama platita
- Tactici de email marketing pe care le poti folosi
- Investeste in branding si o experienta memorabila a clientilor
- Colaboreaza cu parteneri, influenceri si lideri de opinie
- Creeaza oferte care ies in evidenta pentru magazinul tau de ceasuri
Cum sa iti gandesti o afacere cu ceasuri de vanzare
1. Alege un model de business potrivit pentru tine
Primul pas in construirea unei afaceri de succes in domeniul ceasurilor este alegerea modelului de business. Ai la dispozitie mai multe optiuni: dropshipping, stoc propriu sau productie proprie.
Dropshipping inseamna ca vinzi ceasuri fara sa le ai in stoc, trimitand comenzile direct catre furnizori. Avantaje: investitie initiala mica, risc scazut. Dezavantaje: control scazut asupra calitatii si livrarii.
Stoc propriu inseamna ca iti faci un stoc in avans si livrezi tu produsele. Avantaje: control asupra produsului si livrarii, branding mai puternic. Dezavantaje: investitie initiala mai mare.
Productie proprie este pentru cei care creeaza ceasuri artizanale sau personalizate. Este o cale buna spre diferentiere, dar inseamna in acelasi timp ca ai nevoie de cunostinte tehnice, timp si resurse semnificative.
Alege modelul care se potriveste cel mai bine bugetului, cunostintelor si obiectivelor tale.
Citeste si: Planul de afaceri, de la A la Z. Cum sa deschizi un business, fara sa faci greseli
2. Alege o nisa pentru afacerea ta & audienta tinta
Vanzarea generica de ceasuri este greu de sustinut intr-un mediu atat de competitiv.
De aceea, recomandarea mea este sa alegi o nisa: ceasuri vintage, ceasuri sport, ceasuri de lux, ceasuri smart, ceasuri pentru copii etc.
Dupa alegerea nisei, defineste clar audienta tinta: barbati vs femei, adolescenti vs adulti, pasionati vs cumparatori ocazionali.
Cu cat stii mai bine cui vinzi, cu atat vei crea continut si oferte mai relevante.
Citeste si: Goana Dupa Nisa De Aur Pentru Magazinul Tau Online
3. Gaseste furnizori pentru magazinul tau de ceasuri
Furnizorii pot fi locali sau internationali. Platforme precum AliExpress, BigBuy, BrandsGateway sau CJ Dropshipping ofera ceasuri in sistem dropshipping.
Pentru stoc propriu, poti negocia direct cu producatori sau distribuitori regionali.
Asigura-te ca furnizorii sunt verificati, ofera livrare rapida si au un portofoliu divers.
Negociaza preturi bune si conditii clare de retur si garantie.
Citeste si: Cum sa fii indeajuns de convingator pentru a colabora cu diversi furnizori
4. Garantiile de autenticitate si dovezile de credibilitate
- Include un certificat de autenticitate in fiecare comanda – de ex., poate fi un certificat fizic sau digital, semnat si stampilat. Include: nume brand, model, numar de serie, data achizitiei, termen garantie. Poti adauga o fraza de tip: „Acest produs este 100% original si verificat de echipa noastra”
- Afiseaza clar termenii garantiilor pe site – creeaza o pagina dedicata: „Garantii & Autenticitate”. Garantie 12/24 luni pentru mecanism, politica de retur, precizari despre uzura, baterii, etanseitate. Afiseaza sigle oficiale daca esti reseller autorizat.
- Foloseste recenzii verificate si dovezi sociale reale. Aduna review-uri de la clienti (poze + text sau video), activeaza aplicatii: Trusted, Google Customer Review, Review-uri automate si afiseaza numarul de recenzii (ex: ⭐ 4.9/5 din 300+ comenzi).
- Afiseaza poze reale si clipuri autentice – evita imaginile stoc si foloseste mai degraba poze trimise de la clienti direct in pagina produsului.
- Fii transparent in comunicarea informatiilor despre furnizori si branduri – specifica daca lucrezi cu branduri oficiale.
- Ofera livrare sigura + verificare la deschidere – foloseste un ambalaj sigilat si profesional si diferentiaza-te printr-o cutie personalizata (bonus de incredere vizuala).
- Marseaza pe educatie si autoritate in domeniu – scrie activ pe blog, posteaza clipuri explicative cu verificari, mecanisme, garantii si ofera consultanta gratuita: „Scrie-ne si verificam pentru tine”.
- Ofera suport uman, prietenos si rapid – live chat, WhatsApp Business, telefon + semnatura personalizata in email (ex: Maria – Asistenta clienti) si trimite raspunsuri rapide la intrebari despre originalitate.
- Creeaza o cultura a increderii pe termen lung. Afiseaza transparent politica de retur, trimite email de confirmare si actualizare livrare si cere feedback real dupa comanda.
Citeste si: Cum sa iti pastrezi clientii cand totul costa mai mult
5. Creeaza magazinul online dedicat
Construieste magazinul direct pe platforma Gomag, specializata pentru comertul electronic in Romania. Gomag iti ofera:
- Interfata intuitiva si usor de personalizat
- Design-uri moderne, optimizate pentru vanzari
- Functii dedicate pentru upsell, email marketing, recenzii, blog etc.
- Integrare cu curieri, procesatori de plati (inclusiv prin servicii exclusive precum GShipments si GPayments) si facturare automata
- Functionalitati avansate de SEO si automatizari cu GoBots
Pe Gomag, poti crea categorii personalizate pentru tipurile de ceasuri (sport, casual, lux), filtre inteligente (pret, brand, mecanism, tip curea), bannere pentru promotii si un sistem de checkout simplificat, cu un singur pas.
Platforma este 100% mobile-friendly, iar echipa Gomag iti ofera suport constant si resurse educationale gratuite pentru cresterea afacerii.
Citeste si: Cum sa deschizi un magazin online cu Gomag – Ghid pas cu pas pentru creare magazin
6. Realizeaza pagini de produs atractive si complete
Fiecare produs trebuie sa aiba o pagina bine gandita:
- Titlu clar si SEO-friendly – include cuvinte cheie specifice pentru tipul tau de audienta, scop, ocazie / eveniment etc. Tine cont de tiparul de cautare al clientilor tai si cuvintele propriu-zise pe care le folosesc la cautare.
- Poze multiple, de calitate, inclusiv zoom – pe langa pozele standard, cu fundal alb sau transparent, include imagini din multiple unghiuri, dar si cu produsul in timp ce este purtat.
- Descriere detaliata (materiale, dimensiuni, functionalitati) – e important sa mentionezi caracteristicile, dar adauga si avantaje fata de alte produse + beneficii pentru clienti (ex: rezistent la apa, potrivit pentru sport).
- Recenzii si ratinguri vizibile – la fel ca in cazul oricarui alt tip de produs, dovezile sociale au rolul de a castiga incredere nu doar pentru ceasurile tale in sine, ci si pentru calitatea serviciilor tale, ca magazin online.
- Include si sectiuni de cross-sell si upsell – creste valoarea medie a comenzii in magazin cu sectiuni dedicate pentru recomandari de produse complementare, pachete de produse, sau chiar produse upsell.
Citeste si: Cum creezi pagini de produs care uimesc clientii & cresc vanzarile
7. Creste valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazin
- Bundle-uri tematice bine gandite. Ex., Pachet Cadou Elegant: ceas + cutie de lux + bratara din piele, Pachet Business Man: ceas casual + curea de schimb + spray pentru curatare, Pachet Pentru Indragostiti: doua ceasuri personalizate pentru cupluri la pret promotional
▶️ Foloseste aplicatia „Bundle” din Gomag pentru a le crea usor.
- Ofera upsell pe pagina de produs – arata automat ceasuri din gama superioara (cu design similar, dar cu pret mai mare). Ex., „Pentru doar 50 lei in plus, poti alege varianta cu bratara metalica rezistenta la apa.”
▶️ In sectiunea ”Produse” din platforma Gomag ai automat optiunea de a adauga variante upsell + cross-sell la produsele tale.
- Cross-sell la adaugarea in cos – recomanda automat: curele de rezerva, cutii cadou, instrumente pentru ajustare bratara, lavete de curatare etc. Poti segmenta in functie de tipul de ceas: smart vs mecanic, sport vs elegant.
- Transport gratuit peste o anumita suma – automatizezi afisarea unui mesaj CTA cand setezi o regula de transport pentru pragul de livrare gratuita din Setari > Livrare.
- Discounturi pe volum sau seturi multiple – ex., „Cumperi 2 ceasuri, primesti 10% reducere la al treilea.” sau „Set 3 bratari + 1 gratis.”
▶️ Creeaza reguli de reduceri personalizate in Gomag.
- Carduri cadou online – incurajeaza achizitia de gift carduri: „Nu stii ce sa alegi? Ofera un card cadou!”, de ex., pentru 100 lei, 250 lei, 500 lei.
- Pop-up cu recomandari de produse dupa adaugare in cos
- One-Time Offer (la finalizarea comenzii) – dupa ce clientul adauga un produs in cos si ajunge in checkout afiseaza o oferta limitata: „Adauga bratara premium cu 50% reducere, doar acum!”
▶️ Se implementeaza cu aplicatia dedicata din Gomag. Incearca sa alegi un produs complementar sau unul generalist, si sa excluzi afisarea OTO daca produsul respectiv a fost deja adaugat in cos.
- Oferte tip mystery box – „Adauga 79 lei si primesti un accesoriu surpriza de minim 120 lei”. Sunt perfecte pentru cresterea AOV si starnirea curiozitatii, si le poti implementa cu OTO.
Citeste si: 7 Actiuni care te ajuta sa cresti valoarea medie a comenzilor in magazinul online
8. Creeaza un club de clienti loiali, mizand pe referrals
- Activeaza un program de fidelitate bazate pe puncte – punctele recompenseaza clientii pentru diverse actiuni, motivandu-i sa revina: cumparare produs, crearea unui cont pe site, referral (invitatie catre un prieten sa isi faca un cont in magazin).
- Ofera beneficii speciale pentru cei care fac parte din clubul tau de clienti loiali – discounturi fixe (ex: 50 puncte = 10 lei reducere), livrare gratuita, produse cadou, acces VIP la colectii noi, newsletter dedicat, concursuri speciale etc.
- Construieste-ti un sistem de referral marketing – clientii actuali recomanda magazinul altor persoane si sunt recompensati pentru asta: puncte, discount-uri, produse cadou etc.
- Upsell pe ciclu de viata + email de fidelizare – construieste secvente automate care: reamintesc de intretinerea ceasului dupa 6 luni, propun o curea noua dupa 9 luni, ofera 20% reducere la un upgrade dupa 1 an. E simplu sa faci asta cu Email Bot + CRM Bot (cu tag sau grup de clienti).
- Campanii „Buy Back” sau „Trade-in”– ofera clientilor existenti posibilitatea sa returneze un ceas vechi (in stare buna) pentru un voucher. E o idee buna in special daca vinzi branduri proprii sau faci productie locala.
- Cadouri surpriza in comenzi – clientii fideli primesc in colet un mesaj scris + bratara gratuita. Aici include si un cod referral de tip card fizic: „Ofera 10% prietenilor tai cu codul TAUNUME10”
Citeste si: Majoritatea silentioasa – cum amplifici si loializezi acest tip de public
Idei de promovare pentru un magazin de ceasuri
1. Ponturi de SEO pentru un magazin online cu ceasuri
- Foloseste cuvinte cheie relevante, pentru care faci o cercetare temeinica. De ex., poti folosi tool-uri ca Google Keyword Planner, Ahrefs sau Ubersuggest pentru a gasi expresii cu intentie de cumparare.
- Targeteaza cuvinte cheie long-tail (mai usor de clasat): „ceas dama curea silicon roz sport”, „ceas mecanic romanesc handmade” + branduri, caracteristici, audienta, preturi si tipuri.
- Fa optimizarea on-page a paginilor de produs si categorii. Include Titlu (H1) – brand + tip + caracteristici, Meta description: atractiv + keyword + call-to-action, URL SEO-friendly, Descrieri relevante: foloseste bullet points si text narativ cu keyword-uri secundare, Poze optimizate: denumeste-le cuvinte cheie + alt text.
- Optimizeaza structura tehnica & UX a site-ului – viteza de incarcare sub 2.5s (foloseste PageSpeed Insights, GTMetrix), tema responsive, Schema Markup – Product, Review, Breadcrumb, Organization, FAQ.
- Fa activ link building si construieste-ti autoritate de domeniu. De exemplu, poti obtine backlink-uri de la bloguri de lifestyle, tech si fashion, poti scrie guest post-uri sau recenzii sponsorizate pe bloguri cu autoritate, te poti lista in directoare de business relevante (ex: Bizoo, ListaFirme, Catalogafaceri) si poti crea parteneriate B2B (colaborari cu bloggeri, influenceri, reviste online).
- Fa si SEO local daca ai showroom, service sau vrei sa targetezi clienti din anumite orase – GMB (Google My Business), cuvinte cheie locale, recenzii locale etc.
- Creeaza pagini speciale pentru ocazii sau intentii comerciale – ex., pagini dedicate pentru:„Ceasuri cadou pentru barbati – idei 2025”, „Ceasuri pentru absolvire sau zi de nastere”, „Ceasuri pentru nunta – mire, nasi, miri”.
Citeste si: Ghid SEO pentru magazine online – Afla cum iti optimizezi magazinul in 30 de zile!
2. Idei de articole pe blog cand vinzi ceasuri online
- Cum alegi ceasul perfect in functie de personalitate si stilul vestimentar
- Top 10 ceasuri [tip] sub X lei care merita toti banii
- Ceasuri cadou pentru [destinatar] – ghidul complet pentru [an]
- Care este diferenta intre [tipuri de ceasuri] si cum il alegi pe cel potrivit
- Ghid de ingrijire pentru [tip de ceas]
- Ceasuri care se poarta in [an] – culori, forme si materiale la moda
- Ce trebuie sa stii inainte sa cumperi un ceas [tip]
- Cele mai bune ceasuri pentru [ocazie] – idei de cadouri pentru [destinatar]
- Ghidul colectionarului – de ce [tip de ceas] nu trebuie sa lipseasca din colectia ta
Citeste si: Mega Ghid – Blogul si vanzarile online: +250 de Idei pentru blog si sfaturi pentru incepatori
3. Ce postezi pe Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest etc. in nisa ceasuri online
- Postari cu intrebari pentru engagement: „Ce tip de curea preferi: piele, silicon sau metal?”, „Ceasul tau spune o poveste. Care e cea mai valoroasa amintire legata de el?”.
- Postari de tip „Top 3”: „Top 3 ceasuri barbatesti de purtat la birou” etc.
- Postari cu recenzii de la clienti – poza + citat + „Iti multumim, X, pentru review!” sau video testimonial UGC.
- Live-uri sau premiere cu lansari de colectii
- Postari cu reduceri si linkuri spre landing pages
- Flatlay sau close-up cu detalii ale ceasurilor
- Reels „unboxing” cu sunet pe trend
- Before & after: outfit fara vs. cu ceas
- Stories interactive – poll: „Auriu sau argintiu?”, quiz „Stii care e diferenta dintre quartz si automatic?”
- Stories Highlights: Ghid cadouri / Bestseller / Noutati / Review-uri
- Video „POV: iti alegi primul ceas de barbat adevarat”
- Reactie la fake vs. original
- Trend audio cu twist in nisa de ceasuri – ex., Ticatitul sincronizat cu beat trending
- Review-uri detaliate de produs, tutoriale utile, topuri & ghiduri video, video despre istoria brandurilor vlog behind the scenes
- Board-uri tematice pe Pinterest, infografice educative, poze lifestyle + outfit, colectii vizuale pe culori sau stiluri, pin-uri catre articole pe blog etc.
- Pont! Posteaza si pe LinkedIn (pentru ceasuri luxury sau cadouri corporate) – ex., „Ceasuri potrivite pentru cadouri business”, „Cum un ceas premium iti consolideaza imaginea profesionala” etc.
Citeste si: 50+ Idei Geniale & Usor de facut pentru postari Facebook si Instagram – Social Media
4. Vanzarea de ceasuri si strategia de reclama platita
- Fa remarketing pentru produse vizualizate, adaugate in cos, parasire pagina produs.
- Creeaza un funnel pentru reclamele Meta Ads. Poti rula pentru audienta noua carusele cu cele mai bine vandute ceasuri, video storytelling pe emotii (de ex., pentru ocazii sau anumiti destinatari etc. Pentru retargeting & cross-sell ruleaza reclame dinamice si oferte limitate.
- Fa campanii personalizate pe evenimente (Valentine’s Day, Craciun, Black Friday, Zile de nastere) – foloseste reclame cu countdown, coduri de reducere sau pachete cadou.
- Ruleaza TikTok Ads pe scenarii de tip „POV” + reactii autentice la ceasuri primite cadou, video-uri cu trenduri audio, comparatii de ceasuri, review-uri amuzante.
- Foloseste Gomag Campanii Google Ads – automatizezi reclamele de tip Product Listing Ads in Google, fara sa gestionezi manual campanii complexe. Bonus, ai 0% comision pentru prima campanie activa! Ideal pentru promovarea rapida a produselor in tendinta, ceasurilor aflate in promotie sau pentru campanii sezoniere (cadouri, reduceri, lansari).
Citeste si: Campanii Gomag: Automatizeaza reclamele Google Ads, din platforma
5. Tactici de email marketing pe care le poti folosi
- Emailuri de bun venit (Welcome Series) – Email 1 (instant): „Bine ai venit! 10% reducere la prima comanda” > Email 2 (la 1-2 zile): Povestea brandului + Bestseller Highlights > Email 3 (la 3-5 zile): Ghid: „Cum alegi ceasul potrivit stilului tau”. Include recomandari personalizate in functie de gen si tipul ceasurilor vizitate.
- Recuperarea cosului abandonat – Email 1 (in 1h): „Ceasul tau te asteapta!” > Email 2 (in 24h): Recenzie de la alt client + poza > Email 3 (in 48h): „Transport gratuit daca comanzi acum” sau countdown reduceri.
- Follow-up dupa comanda – Ziua 1 (dupa livrare): „Multumim! Cum ti se pare ceasul?” + cerere review > Ziua 7: Ghid intretinere / reglare bratara / garantie > Ziua 14-21: Cross-sell: bratara extra, cutie cadou, laveta speciala.
- Email-uri anuntare campanii sezoniere si de eveniment – ex., Valentine’s Day: „Cadouri pentru el sub 400 lei – Livrare rapida”, Ziua Tatalui: „Ceasul ideal pentru tatal tau – alegerea perfecta”, Black Friday: Countdown, stoc limitat, pachet 1+1, transport gratuit, Zi de nastere (automat): „La multi ani! 15% reducere azi la orice ceas”.
- Serii educationale / editoriale – newsletter bilunar: cu articole, sfaturi, comparatii, povesti de la clienti etc.
- Trimite ofertele in mod segmentat si personalizat in functie de gen, AOV, frecventa comenzilor, produse vizualizare recent etc.
- Trimite email-uri de re-engagement / clienti inactivi – ex., de subiecte: „Ne e dor de tine – 20% reducere la orice ceas”, „Noutati care s-ar putea sa-ti placa”, „Timpul nu sta in loc – vezi ceasurile nou adaugate” etc.
Citeste si: Email Marketing – informatiile de baza care te ajuta in afaceri [Podcast]
6. Investeste in branding si o experienta memorabila a clientilor
- Pozitioneaza clar brandul tau in piata – alege o directie clara: esti accesibil, elegant, premium sau artizanal?
- Creeaza un slogan memorabil, care sa transmita emotie sau scop (ex.: „Mai mult decat un ceas – un simbol personal”). De asemenea, stabileste un ton al vocii constant – formal, inspirational, prietenos, premium etc.
- Formeaza-ti o identitate vizuala consecventa – logo simplu si usor de recunoscut, paleta de culori coerenta (ex: negru/auriu = luxury, albastru/alb = modern tech), fonturi clare si elegante – potrivite cu tonul brandului. Fii unitar in afisarea elementelor tale de brand in site, email-uri, pe ambalaj, in social etc.
- Asigura un ambalaj premium si o experienta de livrare memorabila – ex., cutie personalizata, hartie de matase, card de multumire, un bonus mic: laveta, bratara cadou, magnet, sticker.
- Extra pont: adauga optiunea de impachetare cadou, mai ales in sezon.
- Ofera un serviciu clienti de 5 stele – raspunde rapid pe toate canalele (email, chat, WhatsApp), fii uman (chiar daca folosesti si automatizari) si poti oferi optiunea de asistenta video la montare sau alegere.
- Asigura o experienta post-achizitie pe termen lung. De ex., poti trimite emailuri utile (cum reglezi ceasul mecanic, cum intretii pe termen lung, FAQ, recomandari de accesorii potrivite etc.
- Gandeste daca te poti diferentia prin personalizare: gravare personalizata pe spate sau pe cutie (contra-cost sau gratuita), mesaj de multumire personalizat in colet, optiunea de livrare discreta sau surpriza pentru cadouri.
Citeste si: Brand si logo magazin online – 10 sfaturi care te vor ajuta sa faci alegeri bune
7. Colaboreaza cu parteneri, influenceri si lideri de opinie
- Alege corect tipul de influenceri potriviti – micro-influencerii (5k-50k followers) au o rata de engagement ridicata, in timp ce fashion & lifestyle content creators se concentreaza pe imagine si stil. Apoi, poti colabora cu persoanele publice care vorbesc despre business, luxury, eleganta; influenceri tech & gadget lovers pentru ceasuri smart si bloggeri de cadouri, parenting, nisa cadouri corporate.
- Creeaza un pachet PR special cand vrei sa faci barter sau abordezi influenceri – cutie personalizata, scrisoare de multumire, instructiuni + povestea ceasului, cod de reducere personalizat (ex: NUME10). Influencerii adora ambalaje estetice si sunt mai predispusi sa posteze organic daca pachetul se filmeaza bine.
- Nu impune script-uri, dar comunica in mod clar ce iti doresti in urma colaborarii si pune-le la dispozitie toate informatiile de care ar putea nevoie pentru rezultate win-win.
- Colaboreaza si cu parteneri B2B – ofera ceasuri pentru cadouri corporate, ideal pentru companii care recompenseaza angajati sau parteneri. De ex., poti face parteneriate cu: agentii de HR / beneficii, firme de ambalaje cadou, saloane barbershop / costume barbatesti / stil personal sau poti face oferte exclusive pentru angajati (landing page + reducere).
- Construieste o echipa de ambasadori de brand – selecteaza clienti loiali, micro-influenceri, prieteni ai brandului si creeaza un grup privat sau comunitate „VIP”. Aici poti oferi acces in avans la colectii noi, le poti da misiuni: share, recenzie, postare cu ceasul lor si ii poti recompensa cu produse gratuite, reduceri, vizibilitate.
- Unde gasesti partenerii potriviti? Cauta in hashtaguri (#ceasuriromanesti, #ootdbarbati, #cadouribarbati), intreaba clientii existenti daca vor sa devina ambasadori si urmareste cine comenteaza si distribuie deja continut despre ceasuri.
Citeste si: Importanta parteneriatelor pentru afacerea ta [Podcast]
8. Creeaza oferte care ies in evidenta pentru magazinul tau de ceasuri
- Fa oferte limitate in timp si adauga timer vizibil pe pagina produsului sau landing page. Ideal de folosit in campaniile de lansare, Black Friday, Craciun, Valentine’s Day.
- Fa o combinatie emotionanta si convingatoare din testimoniale + oferta dedicata. Poti adauga pe produse marcaje promotionale cu bestseller sau ceasul preferat al clientilor.
- Ofera produse bonus cadou la cumpararea anumitor repere – asa misti stocul sau il poti debloca pe cel care se vinde greu.
- Creeaza landing page-uri dedicate pe tip de oferta – ex., Ceasuri sub 300 lei – Idei de cadouri pentru el”, „Oferta business: Ceasuri elegante pentru birou”, „Ceasuri sport cu bratara silicon – Reduceri active”
- Fa oferte recurente / tematici lunare. Ex., Saptamana 1: „Saptamana Fossil – 15% reducere”> Saptamana 2: „2 ceasuri = -20% total” > Saptamana 3: „Ceasuri smart la pret de outlet” > Saptamana 4: „Cadouri de colectie – sub 500 lei” etc. Ai grija sa le anunti din timp prin email si retelele sociale.
- Transmite coduri exclusive pentru influenceri si clienti VIP – daca sunt personalizate sunt foarte usor de urmarit in rapoarte pentru a vedea ce performanta au.
- Fa oferte de tip Mystery Box sau upgrade surpriza. Ex., „Adauga 49 lei si primesti un cadou misterios (valoare reala: 120 lei)”, „Surpriza: unele comenzi vor contine un upgrade automat de la bratara piele la bratara metalica”. Acest tip de oferte sunt ideale pentru a creste AOV si loialitatea.
- Foloseste cu incredere marcaje promotionale dedicate pentru a evidentia produsele dorite. De ex., Best Seller, Recomandarea echipei, Cel mai vandut, Favorit femei, Reducere activa, Stoc limitat, Doar 3 bucati ramase etc.
Citeste si: Cum creezi o oferta pe care clientii tai sa o iubeasca
Cauti o platforma eCommerce puternica pentru magazinul tau de ceasuri online? Testeaza platforma Gomag! Ai 15 zile gratuit in care te convingi de avantajele pe care ti le oferim.